2023 09 30 STH Dog A Thon 2023 HQ 307 (1)

Dog-A-Thon 2024

Vi vil gerne igen i år invitere alle vores medlemmer, frivillige, brugere med familie, og alle andre interessede, med på en hyggelig gåtur i Dyrehaven, Klampenborg.

 

Året Dog-A-Thon bliver i Dyrehaven i Klampenborg nord for København. Tag derfor din hund, familie, venner eller andre med til en hyggelig gåtur.

 

Dyrehaven

Lørdag d. 21. september 2024

fra kl. 11:00-14:30

 

STED & RUTE
Mødested er parkeringspladsen ved Bakken, Dyrehavevej 62, Klampenborg, som vil være markeret med STH flag. Alle venlige hunde i snor er velkomne.

  • Velkomst v/STH Formand Mette Henriksen
  • Fælles gåtur til Eremitageslottet og retur - 2 eller 5 km retur på fast grussti
  • Tid til hyggeligt samvær
  • Servicehundeopvisning

 

TILMELDING
Arrangementet er gratis, men tilmelding er nødvendig af hensyn til deltagelse og udlevering af parkeringskode.  Tilmelding senest den 12. september. 

Du er velkommen til at sende denne invitation til familie, venner og kolleger.

Vi glæder os til at se både nye og kendte ansigter, og selvfølgelig en masse glade hunde.

 

STØT STH
Dog-A-Thon er en god måde at mødes og få nogle hyggelige timer sammen. Men det er også en begivenhed vi bruger til at rejse penge. Har du ikke mulighed for deltage, kan du eksempelvis og donere kr. 200 til STH på MobilePay nr 15758 
(link virker kun på mobiltelefon.). Husk at skrive dit telefon nr. eller e-mail i kommentarfeltet.

STH Hvalpeveste

Bliv hvalpevært og gør en forskel

Har I tid og overskud til at træne, passe og pleje en hvalp i 6 - 8 måneder, så har vi brug for jer.

Læs mere ›
IMG 2074

Bliv medlem

Bliv medlem af STH og støt vores arbejde med at træne og udplacere servicehunde

Læs mere ›
Billede af Frankie med bamse

Støt STH

Støt os med kr. 200 ,- om året på mobilepay 15758 - eller se de mange andre muligheder for at give et bidrag

Læs mere ›
Billede fra Dog a Thon 2019

Bliv frivillig

Har du tid og lyst til  at hjælpe os, så er mulighederne mange. Vi har både brug for frivillige til events, fundrasing, administrative opgaver og meget mere. 

Læs mere ›